vrijdag 16 maart 2012

Welkom op middelweg 22 !


In de laatste donkere,grijze dagen voordat de lente begint is een beetje kleur in het dagelijks leven echt wel welkom ! en aangezien de bloemen en de planten in de tuin hier kennelijk nog niet klaar voor zijn heb ik besloten het heft maar in eigen hand te nemen. De afgelopen weken heb ik lekker de tijd kunnen nemen voor het maken en doen van leuke dingen.

Zo heb ik in voorbereiding op de lente alvast wat kleurige potten in de tuin gezet. Ik heb (van die saaie terracotta) potten uit het tuincentrum geplukt en die beschildert met restjes latex die nog over waren van het schilderen van de muren binnenshuis. 2 lagen latex en 2 lagen doorzichtige lak voor buitengebruik erop, dat zou ze voor een tijdje mooi moeten houden ! Ik kon het niet laten ze alvast te vullen met leuke plantjes....nu maar hopen dat de winterkou echt voorbij is !!




Ook binnen ben ik begonnen met de tuin, uit de zaadjes die ik geplant heb ik mijn stekbakje/kasje komen ook daadwerkelijk plantjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten